#Marka nr 1 na świecie w dziedzinie profesjonalnej stylizacji włosów*
Luksusowa pielęgnacja włosów w przystępnej cenie
Produkty salonowej jakości dla każdego rodzaju włosów i każdego stylu
Skuteczna pielęgnacja włosów + produkty do stylizacji
Wykonane z wysokim procentem składników pochodzenia naturalnego
W ekologicznych opakowaniach* wykonanych w 90% z trzciny cukrowej
#1 marka produktów do pielęgnacji skóry głowy sprzedawana w salonach*
Produkty do włosów i ciała nasycone rozpieszczającymi składnikami roślinnymi
Doświadczenia inspirowane aromaterapią
Awapuhi pozyskiwane z naszej farmy na Hawajach
Bogate, luksusowe szampony i odżywki
Nowoczesne, wydajne produkty do stylizacji
Portfolio kolorów obejmujące ponad 300 odcieni
Wszechstronne produkty wspierające usługi koloryzacji
Wyjątkowa kondycja, blask i połysk
Zamienia koloryzację lub rozjaśnianie w zabieg pielęgnacyjny
Łączy i zagęszcza słabe i uszkodzone wiązania
Wygładza i uszczelnia łuskę włosa, pozostawiając włosy miękkie i gładkie
Jesteśmy największą rodzinną marką profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów. Paul Mitchell istnieje już ponad 40 lat. Budujemy dziedzictwo dzięki naszej pasji do włosów. Nie testujemy kosmetyków na zwierzętach. Dbamy o ludzi i planetę. I zawsze dotrzymujemy obietnic!
Do produkcji naszych kosmetyków używamy unikalnej rośliny – awapuhi wild ginger – dzikiego imbiru rosnącego na Hawajach na farmie John Paul Mitchell Systems®. Na czym polega nasza unikalna uprawa? Każde kłącze hodowane jest z niezwykłą starannością według tradycyjnych, hawajskich metod. Awapuhi rośnie na farmach zasilanych i energią słoneczną, podlewanych wodą deszczową. Korzenie awapuhi są myte ręcznie, suszone w suszarni słonecznej i mielone na proszek, który w skoncentrowanej formie dodajemy do naszych produktów. Część każdego korzenia jest zostawiana na przyszłoroczne zbiory. Korzenie pozostają „uśpione” w ziemi aż do wczesnego lata, kiedy zaczyna wyrastać z nich kolejne „pokolenie” imbiru awapuhi.
Zobowiązaliśmy się do 2025 r. stosować w naszych kosmetykach co najmniej 50% opakowań pochodzących z recyklingu poużytkowego (PCR).
Jesteśmy pierwszą profesjonalną firmą kosmetyczną, która publicznie sprzeciwiła się testom na zwierzętach. Dziś to zobowiązanie wobec zwierząt pozostaje siłą napędową tego, co robimy.
10 z 12 linii kosmetyków pielęgnacyjnych, kolorystycznych i stylizacyjnych jest w 100% wegańska.
W 1983 r. nasi założyciele stworzyli na Hawajach samowystarczalną, zasilaną energią słoneczną, organiczną farmę awapuhi. Wszystkie kłącza dzikiego imbiru używane w naszych produktach są tam zbierane.